piątek, 17 maja 2013

Nitkowe resztki

Ostatnim razem obiecałam napisać o ciekawym projekcie, w którym biorę udział, więc proszę rozsiądźcie się, bo będzie dużo zdjęć :)

Jakiś czas temu trafiłam na blog Nitka - Kawiarenka Szyciowa i... zostałam tam na dłużej. Jak tylko nadarzyła się okazja wzięcia udziału w comiesiecznej zabawie organizowanej przez dziewczyny prowadzące kawiarenkę zgłosiłam się. Potem sprawdzałam maila i czekałam... czekałam, aby na koniec dowiedzieć się, że maj jest moim miesiącem i to ja miałam to szczęście zostać wylosowaną do zabawy "I cała reszt(k)a".

Dzisiaj dostałam paczkę


 
a w środku




istne szaleństwo :)
 
 

serducha


kwiaty i liście


i coś gładkiego "na uspokojenie" :P


kropeczki... uwielbiam

 
ale to nie wszystko!
Dostałam też to co kobiety uwielbiają, czyli ozdóbki
 



Teraz nie pozostaje mi nic innego jak sprostać wyzwaniu i stworzyć coś z tych pięknych podarunków :) Wkrótce wyniki mojej pracy :)

 
Pozdrawiam Niteczki!

7 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo się radujemy, że przesyłka sprawiła Ci przyjemność :)
    I że róż będzie wyzwaniem i nowością, będzie jeszcze ciekawiej!
    Miłego szycia!
    Pozdrawiamy, Nitki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyje się :) A przyjemność nie tylko moja, bo synek zakochał się w czerwonych guziczkach :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super :) Im większa motywacja tym lepiej :D

      Usuń
  3. ale cudności! a z takiego materiału w pepitkę uszyłam za czasów liceum sobie spodnie:D byłam z siebie taka dumna i jak się wyróżniałam!:P teraz mam fazę na kropki i kropeczki... ale już na poduszkach, raczej nie na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie w taki wzór musiały być rewelacyjne :)
      Uwielbiam kropki i nie pogardzę bluzką lub letnią sukienką w groszki :)

      Usuń
  4. ale sie bedzie szylo!:) bede zagladac!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...