niedziela, 17 listopada 2013

Domowa produkcja girlandy cotton balls, DIY

Witam Was po długiej chorobowej przerwie.
Pokaże Wam dzisiaj coś zupełnie innego niż do tej pory. W ten weekend w naszym domu powstała moja prywatna girlanda cotton balls :)




Gdybyście chciały też taką zmajstrować, to podaję przepis.

Potrzebny klej do tapet, baloniki (mogą farbować, więc przy jasnej nici lepiej unikać intensywnych odcieni) oraz bawełniana nić do szydełkowania dostępna w każdej pasmanterii (zdecydowanie więcej niż na poniższym zdjęciu - tutaj pozostała resztka; na 10 kulek zużyłam 1 motek). Oprócz tego wiaderko do rozrobienia kleju, pędzel oraz miejsce do suszenia klejowych kulek.





Baloniki nadmuchujemy tak aby były mniej więcej jednakowych rozmiarów i oplatamy sznurkiem.





 Następnie za pomocą pędzla smarujemy je wcześniej rozrobionym klejem




i pozostawiamy do wyschnięcia.




U mnie trwało to dobę.

W kolejnym kroku przekłuwamy baloniki i delikatnie usuwamy je ze środka (praktycznie same odchodziły od ścianek).


Tak prezentują się gotowe kulki:






Na razie bez lampek, bo te są w piwnicy z resztą bożonarodzeniowych ozdób i czekają na swój czas :)


39 komentarzy:

  1. Rewelacja!
    Myślisz, że dasz radę włożyć tam lampki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Otwory są, muszę tylko dobrać lampki o odpowiednim rozstawie, aby nie było im za ciasno :)
      Póki co to bez lampek też mi się podobają ;)

      Usuń
  2. no powiem Ci, że... mnie uprzedziłaś! Też mi to chodziło to diy po głowie:) Świetne wykonanie, z lampkami będzie cudo, a koszty produkcji - żadne! ( no może oprócz poświęconego czasu). Czadowe wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na ich pomysł wpadł mąż, po tym jak pokazałam mu zdjęcie oryginałów :D
      Tak po prawdzie to bardziej jego robota.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. To brawa dla męża za pomysłowość:)

      Usuń
  3. wyglada rewelacyjnie i na bardzo dokladnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania :)

      Usuń
  4. widziałam już takie DIY na jakiś zagranicznych blogach . Sama mam oryginały , tylko i wyłacznie z braku czasu, bo jednak ciut pracochłonne to jest . Wyszło ci super. Myslałam ze hand made wychodzi gorzej.. a twoje prawie jak oryginały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Są na pewno inne, ale nie odbiera im to uroku. Najfajniejsze jest przekłuwanie balonów. Zaskoczył mnie dźwięk jaki wydają przy odklejaniu się od nici :)

      Usuń
  5. Jejku,jak ładnie ci to wyszło!!!Ja próbowałam ale nie bardzo mi poszło.Chyba jeszcze raz podejdę do tego albo...mam też pomysł na trochę inne kulki,... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz to koniecznie podziel się efektem :)

      Usuń
  6. Super pomysł i przejrzysta instrukcja :) Może kiedyś się skuszę i sobie takie zrobię....czekam na efekt z lampeczkami :) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Można jeszcze spróbować wersję z krochmalem zamiast kleju.

      Usuń
  7. Podziwiam za włożony czas i końcowy efekt! :) Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Zakochałam się w tym miejscu już chyba setny raz :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż lampki będą w środku ale i teraz kule wygladają rewelecyjnie :) Jestes poprostu genialna :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Genialny jest mąż, bo to on postanowił je zrobić dla mnie :)

      Usuń
  9. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    A jeśli macie w domku jakąś małą księżniczkę to na Babylandii i dla niej znajdzie się ciekawa zabawa z pięknymi nagrodami :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i wykonanie! gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 motek, czyli ok. ilu metrów i jakiej grubości kordonka zużyłaś do zrobienia tych 10 kul? i jakiej są średnicy? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda! Bardzo mi się podobają takie kulki, fajnie wyglądają jako świecznik, piękne światło dają na pokój. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bomba te diy balls- chciałam kupić oryginalne ale teraz wiem że zrobię je sama

    OdpowiedzUsuń
  14. prowadzisz bardzo ciekawego bloga! miło mi jest Cię poznać i dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, świetne cotton balls Wam wyszły!!
    Ja planuję zrobienie girlandy ze sznurka jutowego, takie string balls. :) Na razie zrobiłam jedną kulę. Trochę ją widać w przedostatnim z moich postów. Jest wewnątrz sznurkowego abażura... Planuję zrobić około 10. sztuk u umieścić wewnątrz lampki. W zasadzie ilość kul będzie uwarunkowana ilości żarówek w lampkach, którego jeszcze nie mam, bo chcę kupić z przezroczystymi żaróweczkami...
    Serdecznie pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowa jesteś,a do tego taki piękny efekt wyszedł...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyszło! Nawet światełka niepotrzebne tak fajnie wyglądają w tym kąciku!!!
    Ja takze robiłam 2 różne wersje (ale używalam kleju do drewna) - jedne cieńsze a inne grubsze które w efekcie wyszły jak wiklinowe haha...ale efekt takze fajny - pozwole sobie wkleić linki:
    te grubsze: http://www.stylowybrzdac.com/?p=9622
    oraz cieńsze bo nigdzie nie znalazłam wersji odcieni szarosci: http://www.stylowybrzdac.com/?p=9718
    pozdrawiam Bernadeta

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy klej można jakoś zafarbować , żeby wyszły kolorowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że łatwiej kupić kolorową nić ;)

      Usuń
  19. klej do jakiś konkretnych tapet? winylowych, papierowych, fizelinowych?

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję!!! Cudowna jesteś za ten tutorial dzięki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...