niedziela, 14 września 2014

Narzuta prawie patchworkowa

Myślałam o jej uszyciu już od dłuższego czasu. Wypełnienie kupiłam tak dawno, że już nawet nie pamiętam kiedy. Uzbierałam kawałki tkanin, pocięłam i ... zostawiłam. Tak dojrzewałam i zastanawiałam się jak obszywa się brzegi, czy możne nie lepiej zrobić wszystko na lewej stronie i wywlec, no i co z pikowaniem.  Przerwa w szyciu torby zaowocowała i tak powstała ONA - moja pierwsza narzuta.  


Nie jestem w tym wprawiona, nie mam odpowiedniego sprzętu i pewnie popełniłam wiele błędów, ale dumna jestem jak paw. Pikowanie zrobiłam w "szalone górki i choinki" :) Tak to obmyśliłam, bo wiedziałam, że nie mam szans na zrobienie równych przeszyć, pojechałam więc krzywo na maksa.


Lamówkę obszyłam wg tej instrukcji. Wyszła za pierwszym razem :)

  

Tak oto u Najmłodszego trochę się zmieniło (wcześniej miał polarowy kocyk, który już wiele przeżył), choć po prawdzie nowa narzutka nie tylko tam pasuje ;)


Miłego tygodnia :)

21 komentarzy:

  1. narzutka wyszła extra, ja jeszcze czegoś takiego nie szyłam. A metoda gór i dolin bardzo mi odpowiada!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą metodę - wiele można nią wytłumaczyć ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajna narzuta i jakie super pikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialna! Ja patrzę na tę dokładność to mam podejrzenia, że to kupione jest i to w jakimś sklepie z wyższej półki. Żartuję oczywiście! ;) Twoje możliwości znam, mam kilka ich próbek w domu ale narzuta jest wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak mnie rozbawić! :)
      A co do próbek, to będę Cię namawiać na więcej, bo brakuje nam udek z kurczaka, herbatników, truskawek i innych smakołyków, które wymyślasz i tworzysz. Ale wiem, że masz teraz dużo pracy, więc cierpliwie poczekam ;)

      Usuń
  4. Cudna. Mnie rzuciła na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że będzie taką zdobywczynią serc ;)

      Usuń
  5. SZACUN!!!! Jak mi się marzy taka narzutka albo kołderka patchworkowa :) Może kiedyś i ja spróbuję :)
    Twoja jest przepiękna!!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno sobie poradzisz!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bomba! Full wypas! Extra!!!!!
    Gratuluje z całego serca! I fajnie, że znowu chwalisz się swoimi Tworami! :))
    Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Do czego to doszło, że jestem witana :) Ale masz rację - trochę posucha była.
      Na swoją obronę dodam, że już w kolejce do posta czekają "poduszki dla niezdecydowanych" ;) (więcej nie napiszę, bo nie będzie niespodzianki, a może dzięki temu kogoś zainteresuję i zajrzy jeszcze do mnie :D)

      Usuń
  7. Witam serdecznie...bywam tu regularnie ale jakoś dotąd chyba tylko anonimowo :-) narzuta świetna, pierwsza - nie wierzę :-) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Jest mi bardzo miło, że zdecydowalaś się napisać. Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam ;D

      Usuń
  8. Ha ha - jak to mówią - w każdym szaleństwie jest metoda! Twoje szaleństwo jest genialne - sama bym tego nie wymyśliła - rewelacyjne pikowanie! Takie modernistyczne, innowacyjne - no bomba! Jestem absolutnie zachwycona!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D Z I Ę K U J Ę !
      Taki komentarz z Twoich ust, to dla mnie ogromna radość :) Daleko mi do Ciebie. Ba! Już nawet kurz dawno opadł za Tobą kiedy ja wtaczam się na scenę :)
      Tak jak kiedyś napisałam: Tobie nawet krzywo wychodzi prosto - u mnie krzywe nie zaskakuje i jest krzywe :D Dlatego jeszcze raz: dziękuję!

      Usuń
  9. Super narzuta. Prosta do wykonania, ale ciekawy efekt przez te krzywe przeszycia.
    Pozdrawiam i zapraszam. kasia at home

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i gdy tylko zobaczyłam tą narzutę, wiedziałam, że muszę Ci napisać jak jest wspaniała. Jestem nią absolutnie zachwycona! Jestem w trakcie organizowania pokoju moim chłopcom i nie ukrywam, że ta narzuta bardzo by mi pasowała. Ba! Pasowałaby mi nawet do salonu. Jest po prostu przeeeśliczna, a Ty jesteś naprawdę zdolna :) Będę tu zaglądać regularnie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga - trochę inny tematycznie, ale może miło spędzisz kilka chwil u mnie :) Zapraszam i jeszcze raz chylę czoła! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...