niedziela, 9 sierpnia 2015

Szorty origami

Witam :)
Lato nie sprzyja blogowaniu. Zupełnie nie po drodze jest mi do zasiadania przed komputerem i pisania. Nie oznacza to jednak, że nic w tym czasie nie powstało. Dzisiaj nadrobiłam zaległości i zrobiłam zdjęcia, więc powoli będę uzupełniać blog. Zaczynam od szortów, które uszyłam dla siebie. Tkanina to dresówka w śliczny wzór - pierwsze origami jakie nauczyłam się w życiu robić, to były właśnie takie łódeczki :)


Wykrój stworzyłam sama na podstawie innych spodni.


Wnętrze kieszeni jest z tkaniny bez wzoru, tak samo jak ściągacz w pasie. Dół każdej nogawki zawinęłam bez podszywania i przeszyłam w czterech miejscach.


Przy okazji na sesję załapała się bransoletka, która powstała z resztki bawełnianego sznurka :)



Nieskromnie powiem, że je uwielbiam. Są bardzo wygodne i idealnie sprawdzają się przy aktualnych temperaturach :)

Pozdrawiam Was serdecznie. Nie dajcie się upałom i do następnego (mam nadzieję szybszego) wpisu :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne to portkowe origami :) Wzór i krój idealne na lato i nasze upały.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam pytanie...skąd materiał?

      Usuń
    2. Dziękuję :) Tkaninę zakupiłam na sprzedajemytkaniny.pl :)

      Usuń
    3. Dziękuję za namiar :) Super wzory tam mają.w

      Usuń
  2. wyglądają uroczo. Świetny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A materiał faktycznie świetny. Zostało mi go jeszcze :D W planach było szycie czegoś dla Najmłodszego, ale zastanawiam się czy nie uszyć spódnicy lub sukienki dla siebie :P

      Usuń
  3. Świetne. Dres jest bardzo wdzięczną tkaniną. Sama na okrągło chodzę w sukience dresowej ale szorty pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dresówka jest super. Wkrótce pokażę kolejne ubrania, które uszyłam i jestem równie mocno zadowolona z użytkowania.
      Ps. Właśnie zorientowałam się, że "kto czyta..." było do dzisiaj i strasznie mi wstyd, że nie zrobiłam mojej listy. Wybaczysz mi? Prooooszeeee :)

      Usuń
    2. Mam do Ciebie słabość więc pokazuj co tam uszyłaś i masz wybaczone ;)

      Usuń
  4. Wystrzałowe spodenki i piękna figura!! Cieszę się, że udało się zrealizować sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany :) dzięki :)
      Sesja była super: tylko ja, aparat i maszyna (a raczej jej szafka) służąca za statyw :)

      Usuń
  5. SUPER!!!! Ja ostatnio szyłam jakieś dwa tygodnie temu-torbę z dresówki i surówki bawełnianej ale przez te upały nawet mi się nie chce jej obfocić a co dopiero siadać do maszyny i szyć coś jeszcze ;p A jak szyłam tą torbę to też pomyślałam sobie o takich letnich szortach.Ale tylko pomyślałam ;p
    Twoje bardzo mi się podobają!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upały dają się we znaki. Niby super, bo dużo słońca i zdjęcia nawet w domu wychodzą ładnie, ale co z tego jak człowiek nie ma ani siły, ani chęci cokolwiek robić.
      Cieszę się, że szorty się podobają. A co do torby to widziałam zapowiedź i wygląda świetnie. Czekam na więcej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentują. Przydałoby mi się uszyć takie, ale boję się że nie podołam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...