sobota, 12 marca 2016

Szydełko i druty, czyli kocyk i buciki dla maleństwa



To mój drugi pled, ale za to pierwszy ukończony. Miałam dużą motywację w postaci maluszka, który niedawno pojawił się na świecie. 
Początkowo pled planowałam zrobić na drutach, ale wygląda na to, że potrzebuję więcej czasu na przypomnienie sobie jak to się robi oraz wyrobienie równego ściegu. Jako, że teraz tego czasu nie miałam, to wróciłam do szydełka i powstał kwadrat granny square.
Kocyk zrobiony jest z włóczki Jeans Yarn Art kolor 16. Zużyłam ponad 3 motki o wadze 50 gr.




 

W ramach poprawy moich umiejętności robienia na drutach powstały buciki :)
 

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fany kocyk! A buciki!? Nie wiedziałam nawet ze można takie zrobić na drutach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też nie wiedziałam :) Prędzej na szydełku bym próbowała. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kocyk jest przecudnej urody :) i ten kolor- jestem oczaeowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor też mnie oczarował. Kupiłam i dopiero później powstał plan co z tego będzie :)

      Usuń
  3. przepiękny kolor kocyka! A takie buciki w ramach przypominania? Ja bym pewnie w ramach przypominania zrobiła szalik! Takie buciki to już wyższa szkoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik to już duża sprawa i równy musi być ;)

      Usuń
  4. Śliczny kocyk :-) Piękny kolor.
    Buciki cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestawik. Lubię tę włóczkę, jest milutka, tylko trochę za bardzo się naciąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większego naciągania nie zauważyłam, ale może to dlatego, że ten wzór przy większym formacie już sam w sobie się naciąga.

      Usuń
  6. No to wielkie gratulacje! I fajnie, że wróciłaś:)
    Kocyk i buciki klasa!
    Ale mnie najbardziej podoba się ta włóczka w koszu. Kremowy kosz, z pewnością także owoc rąk Twoich, super komponuje się z tym niebieskim!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi powrotami to różnie bywa. Sama dobrze wiesz ;) Uznałam, że nic na siłę, bo tracę wtedy radość z tego.
      Kosz też "mój" :) taki pierwszy dla mnie :) A kolory faktycznie grają, aż szkoda zużywać włóczkę ;P
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...